miercuri, 31 martie 2010

La revedere, martie!

Ultima zi din martie.Soare.Corn cu ciocolata.Covrigi.Pizza la 3 lei.Creion.Pufuleti.Tigara.Ganduri.Emotii noi.Abia astept vara.Sursa bucuriei mele...a fiecaruia.Ma simt mai bine.Da... ma simt mai bine.M-au ajutat cateva lucruri simple.Ca de exemplu sunetul de creion bine ascutit pe hartie.Si un Zambet.Nu mai simt monotonia.Am facut multe eforturi de a schimba cursul lucrurilor.Am o melodie preferata noua.Noi sperante, noi idei, noi puteri.Dar tot copil vreau sa raman, sa ma transform intr-un zambet si sa ma odihnesc pe lujerul unei flori.Da... un trandafir ofilit.Sa am aripi de fluture.Sa zbor pe cerul meu verde.Sa sfidez legile gravitatiei.Sa zambesc de 60 de ori pe minut.Sa astept trenul.Nepasandu-mi de intarziere.Sa vad un alt zambet.Si apoi... gara.Fotografie.Porumbel.Catel flufly.Telefon.Pizza.Parc.Carte.Manastire cu contraforti de 50 de cm:)).Parc.Banca.:*:*:*.Camasa.Ciocolata.Apa minerala.Coca-cola.Zambete colorate.Zambete luate de val.Duse departe.Vant rece.Imbratisare.Zmotoceala.Rasete.Suferinta.Gara.Tren.:*:*:*.La revedere.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu