miercuri, 7 aprilie 2010

Ploaie de primavara!


Si m-am saturat de sentimente, emotii si zbucium teatral. Asa ca ieri am lasat ploaia rece sa imi curete sufletul, ignorand afirmatia ta: "Ia-ti geaca pe tine!". Era frig... inca mai simt frigul.Am racit din nou. Imi venea sa vorbesc tare, sa tip, sa topai, sa rad, sa dansez sub picaturile de ploaie.Te-as fi bagat in fiecare baltoaca cu apa, doar ca sa te aud spunandu-mi: "Zambete nebun!".Par cu miros de ploaie, primavara!
Zambete, ai observat ca trenul este a doua noastra casa?.O casa mobila.Cu nasi rautaciosi care te muta din loc in loc. Voce de copil.Vise.Priviri vesele, care cautau doar intunericul.Si nu ma mai intreba ce am! Pentru ca toata greutatea este sa stii cum sa incepi, dupa ce ai inceput sa stii sa continui, iar dupa ce ai continuat, sa stii cum sa sfarsesti...Si nu iti mai face griji pentru mine... Zambete, eu inca sunt copil!Ieri ma uitam dupa jucari.Si in timp ce cautam o carte potrivita pentru adolescenti, tot la jucari ma gandeam. O zi ploioasa de primavara, la fel ca in copilarie.Aveam momente cand priveam in gol... si imi aminteam cum in zilele ploioase din copilarie ma jucam fotbal cu Vlad in holul casei.Ieri a fost o zi fara tigari.Fara parc.In schimb am avut parte de scari, de niste ochi caprui, de ciocolata, de momente in care ne purtam ca niste copii numarand Golf-urile dintr-o parcare.Bilete cu miros de porumbel ud. Tren. :*:*:*:*:*:*.:X:X:X:X.Zambete duse de val, departe in lumea... in lumea... ha ha asta nu zic.Telefon.Rautate.Teatru cu scena deschisa..."Vrei ciocolata?"..."Nu, tin cura!:))"...Coca-cola.Fanta..."Orice fara salata". Vant rece. Imbratisare.Piedici.:)). Zambete.Gara.Ultimul vagon."Aterizare" la 5 km de gara :)).Zambete, astept din nou trenul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu