sâmbătă, 6 martie 2010

Azi nu am idei!







Si azi ..am sa scriu din nou despre creioane..dar mai adaug si un zambet!:) (ce zici Asdf?)

Ionel Teodoreanu spunea: " Zambesti cu o bataie de inima!", iar eu zic ca sufletul este simbolizat de culori!

...Hei ...oare am dreptate.. un creion= un mister? dar un mister= un zambet?

E adevarat ca , gandurile si sentimentele pot fi exprimate prin culori ...si creioane si formeaza impreuna un univers? Deci din nou un zambet!:)

Cateodata ma simt atat de greu de descifrat si nu stiu cum sa ma exprim, dar sincer imi e mult mai usor sa ma exprim prin arta, decat prin cuvinte spuse...iar asta imi da o siguranta aparte!Nu-i asa Radu?

Din zambet poti da in ras...iar rasul..."Rasul renaste asa de firesc din lacrimi!...Eu sunt un copil care nu vrea sa mai creasca, care vrea sa ramana mic...intr-un loc ascuns..intr-o carte minunata! Vezi Asdf rasare din nou un zambet!?

..Clipe de fericire...zambete...sentimente de scurta durata, dar pe care le poti amplifica!

Si invata cu usurinta si cu istetime, care te pot face sa fii -- in afara orelor de clasa--...intr-o vesnica recreatie...rezultand iar zambete! :) :) :) (eu asa fac)...DACA POT SA ZAMBESC GRIJILE S-AU DUS!:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu