vineri, 5 martie 2010

Creionu este comestibil?






Stau si ma gandesc cateodata, ce frumos ar fi sa primesc un pachet prin livrare speciala pe care sa scrie: "Comestibil".Iar in pachet sa fie o plumiera plina cu creioane Hardtmuth si pe capac , sa fie o inscriptie pirogromata: "Fabrica nebunilor!"


Cineva mi-a recomandat creioanele Castell si acestea sunt bune de rontait!:))Au o culoare verde... Hmmm...exact ca o Lunca!:X. Dar, consideratiile estetice n-au ce cauta aici!.. Auzind aceste "delicii" (pe care nu pot sa le neg)... un prieten mi-a spus: "Iti dau un sfat medical: Toti carnivorii trebuie sa faca din cand in cand putina dieta vegetariana. Creioanele Castell sunt cele mai indicate!"


Odata am descoprit niste creioane, niste creionisoare, niste creionisorele, mici , micute, mititele....Hmmm ...Un deliciu!...Ti se topesc in gura si chiar iti vine sa le plangi de mila, atat sunt de fragede si nevinovate! Iar dupa ce le mananci, ai viziuni. Se face ca esti in cer .Si vezi doi ingerasi cat doua libelule, care iti surad la fel ca diferite emoticons de pe messenger... Si cine crezi ca sunt? Chiar creioanele "Ingeras" care se vand la un magazin de lux din Bucuresti..(asdf)..

Iar tie, draga Asdf iti recomand creioanele Yankee, sunt nutritive si distractive ca sa nu mai desenezi cu pixu, atunci cand te plictisesti in orele de info :)). Am uitat sa-ti mentionez ca un creion Yankee cantareste cinci kilograme.


PS: Sa-mi zici daca monstrul de creion este antropofag!..Pofta buna!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu