joi, 4 martie 2010

Eu cant la creion!







Deci creionul... canta! Si am invatat sa iubesc arta. Si am mai invatat ca desenul te ajuta sa te desprinzi de realitate. Intr-o zi... i-a in mana un creion... i-a si o foaie si deseneaza ceea ce iti vine in minte...incearca sa te descoperi!... Fii indraznet ... combina culorile..mai innegreste putin pe alocuri, asta i-ar mai da expresivitate... Hmmm zapaceste-le!!!

Eu..cant la creion!

Un instrument de bine dispunere, care se "aude" destul de tare ,chiar foarte tare cateodata!...

Poate intr-o zi ...o sa citesti asta...Hmm ..si apoi deschide geamul, uita-te in jur , alege-ti un obiect sau orice vezi pune-l pe hartie, da-i o intrebuintare nefireasca... alte sensuri... fii creativ! :)

Apoi incearca sa faci la fel cu o pensula...

Sincer eu niciodata nu am putut sa stapanesc pensula ca pe creion!
"Sunetul" de pensula e cam greu de dobandit, nu-l refuz ( asa cum mi s-a mai zis ) ai nevoie de antrenament ca sa stapanesti un instrument!

Creionul cu "sunetul lui" impune: creativitate, pasiune, ambitie si munca!

Un prieten imi spunea ca nu trebuie sa ne consideram talentati, ca s-ar putea " sa uiti de cealalta parte a ta... si sa uiti de arta"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu