duminică, 21 martie 2010

Don't worry be happy!:)











Primavara.Martie.Gara.Tren.Intarziere.Porumbei.Lume noua, dar parca obosita de ceea ce ni se intampla in acest moment.Priviri ciudate.Telefon."Revedere".Imbratisare.Zambete.Hai sa adunam...=> Rasete.Mers pe jos.Piedici.Iarasi porumbei.Creion.Bilete.Suc.RAT.Parc.Tigara.:*:*:*.Copii.Noi.Noroi.Trecerea strazii prin locuri nepermise.Carte.Tren.:*:*:*.Gara.Drum.Acasa.Incep in creion sa desenez un zambet.E dulce,simplu si perfect.Am invatat sa duc o viata simpla.Apreciez ceea ce se intampla in jurul meu.Zambesc.Rad neincetat.Iubesc, ca si cum nu am fost ranita niciodata.Timpul trece atat de repede pe langa mine, fara sa se opreasca. Imi face cu mana din tren.Ma duc des in parc.Privesc copii in leagane.De maine o sa ascult din nou muzica vietii.O sa fiu alta.Poate cu ganduri noi...sigur nu o sa am putere.M-a distrus dezamagirea.De ce vreau sa fug? In goana mea spre liniste, munte, singuratate...pierd placerea de-a privi natura, de-a zambi.De ce nu mai privesc inapoi?Copilaria a trecut, dar e in spatele meu.Ma va urmari toata viata.Zambesc.Ma intorc in trecut, inchizand ochii.Il vad pe Vlad.Nisip.Doi caluti din plastic.Trotineta portocalie.Padurea.Nu mai suntem noi insine.Si totusi , copacii, printre care odinioara ne jucam de dimineata pana seara.Sunt tot acolo.De ce nu mai facem asta si acum? Sa stau afara pana tarziu numarand stele.Cu al meu drag var.Acum traim o copilarie pierduta.Pierduta in tacere.Liniste.O alta prietenie lunga, trecuta la un alt nivel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu