luni, 1 martie 2010

Deci prietenia...:)
















In dictionar definitia prieteniei suna ceva de genul: Prietenie= legatura care se stabileste intre persoane , pe baza sentimentelor, de simpatie, de stima, de respect ,de atasamant reciproc;...





..DA ...adevarat, dar bazele unei prietenii se stabileste de cand esti mic , ca sa ajungi mai tarziu sa ai curaj sa-i spui ceea ce se intampla persoanei pe care o crezi in stare sa tina un secret si sa te ajute cu sfaturi! In cazu meu ... e bine..ma simt in siguranta...Irina e mai matura decat mine ...desi e mai mica...:)) ...Stie sa dea un sfat bun!



Cea mai buna prietenie se stabileste intre o zapacita ,slaba si o pacifista , patrioata si "grasa":)) cu care sa imparti ...hmmm aproape totul ..bineinteles:)) ...


Frumos e cand ajung dimineata la scoala..ma asez in aceeasi banca (aceeai banca a 2a de la geam ..de 10 ani)...bineinteles Irina a sosit inaintea mea... . Somnoroase amandoua ...sau mai bine zis ..somnoaroasa doar eu ...ne dam "Buna dimineata" si ma uit la ea...aceeasi Irina cu aceeasi coafura si cu aceleasi replici: "Buna dimineata, soare!...Ce faci?...Iara nu te-ai culcat devreme?..iar ai cearcane!"



Iar eu parca nici nu o aud sau imi e lene sa-i raspund...si dupa cateva clipe urmeaza aceleasi intrebari parca uzate de atatia ani : "Irina ..teme?...Teme am avut??...Ti-ai scris?..(asta e o intrebare retorica pentru ca ea mereu isi scrie)...Imi dai si mie??". Bineinteles ca imi da..doar ca trebuie sa fac o fata de nevinovata si de adormita ...si s-o aud cum imi zice..."DA, i-a caietu din ghiozdan!"...



Orele trec ..si ne mai plictisim.. si ne apucam sa scriem ..sa desenam.. sa jucam X-0 ...sau sa jucam spanzuratoarea...si imi place ..s-o vad cum sa chinuie sa afle cate un cuvant ..inventat de mine:))...




Azi i-am luat un interviu Irinei si mi-a spus ca "prietenia inseamna sa fii acolo chiar ,atunci cand cea cu care ai o legatura nu iti cere, te indeparteaza ..si apoi te roaga"...the end..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu