luni, 22 martie 2010

De data asta istoria nu se mai repeta!


Creion.Foaie.Culoare.Mii de ganduri.Culori.Verde.In fata ochilor nu vad decat verdele ierbii proaspete dupa o iarna grea.Mai demult scriam ca abia astept sa rasara soarele.Iata-l.Cerul meu e albastru.Vad totul ca intr-un desen animat.Ochii mei verzi inca nu au cunoscut furtuna aceea atat de des intalnita pe chipurile celorlalti.Inca sunt copil.Am fumat din viata.Are aroma de scortisoara.In fiecare seara inchid ochii si strabat drumul gandurilor mele pana in adancul sufletului... si realizez ca nu ma pot desprinde de copilarie.Aleg in continuare sa fiu copil.Zambesc neincetat.Rad, iar rasul meu se transforma in picaturi de ploaie si, ajungand la soare, da nastere curcubeului.As vrea sa te vad... sa te uit.Nu ti-a pasat de mine, nici de curcubeu.Uratule.Ai plecat ca un las.Prin ploaie.Nu te-ai uitat in spate.Acum e cam tarziu...curcubeul e alb-negru.Vreau sa scap de mine.Oricum n-am inima.Nu mai am suflet.Asta iarna...de mana alergau catre liceu doi bulgari indragostiti.Acum ...offf...s-au topit:(.Imi doresc sa fiu zmeu.Imi place vantul.E linistit.Vantul... ma va purta-n nestire, catre un loc fara ganduri, catre orasul Iubire.Iti e atat de greu cateodata.Simt asta.Ajungi in fata usii, cuprins de remuscari, de gandurile care pentru un timp nu iti mai dau pace... nici nu mai poti intra in acea camera.Iti este greu sa inchei ziua asa, dar nu ai ce sa faci.Esti trist.Ai vrea sa imi spui ceva, dar te razgandesti pentru ca esti prea las si nu iti asumi responsabilitatea greselilor tale.Uita-te la tine ... traiesti din amintirea unei veri.Era frumos.Stiu.Ciresele si biscuitii aia.Lacul.Dealul.Vantul.Drumul.Apa.Pizza.Tigarile.Fulgerul.Ploaia.Casa goala.Acum sunt doar amintiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu