duminică, 26 decembrie 2010

Te iubesc

...pentru ca tu esti varamiu.
...pentru ca tu, Muffin.ma lasi sa te enervez:))si ma iubesti in continuare.si imi faci codite.:X
...pentru ca tu, Mada esti scorpie cateodata.
...pentru ca tu, Copile ma faci sa rad.
...pentru ca tu, Punkere imi zici tot timpu cu un ton parintesc "sa ai grija de tine"
...pentru ca esti Cri a mea.si Amalia este a noastra.
...pentru ca tu, esti Irina.
...pentru ca tu, Ungure ma ameninti cu bataia.:))
...pentru ca tu, Bobi vii la 3 dimineata sa mananci la mine.Pe gratis.
...pentru ca cu tine.si cu ceilalti ma distrez.
...pentru ca tu,...el.ei.formati ceea ce e mai important pentru mine.(cercetasia)
...pentru ca tu esti Sanzi cu care copiez la fiecare test.
...pentru ca tu, Raluca ma incurajezi(stii tu la ce ma refer:)) ).
...pentru ca tu, Tanasel ai dat cel mai tare party:)) din 2010.
...pentru ca esti Tampax si ma faci debila!:))
...pentru ca esti Tudor...si...atat!:D
...pentru ca esti Mada2.si ca ma sperii cu unele faze!
...pentru ca tu, esti Alin buba de la bucuresti!:))

17 comentarii:

  1. da nu cu tine <3
    cu cine e cazul :>
    >:)

    RăspundețiȘtergere
  2. te iubesc, AA pentru ca imi mananci tot timpul lamaia

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu te iubesc pt ca tu,iubita mea,esti iubita mea,
    Pt ca tu esti Andreea,
    Pt ca tu esti Explo mica si nebuna,
    Pt ca avem nimic in comun adik tot!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)si eu te iubesc
    imediar scriu si de tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)daca pun "mada" deja nu mai intelege lumea care cum sunteti:))

    RăspundețiȘtergere
  6. >:P nuuuuuuuuuuuuuu....nu suport sa imi spui asa:(

    RăspundețiȘtergere
  7. La faza asta, Tampax castiga 5000 de puncte !
    Maimuta ce esti, numa' cozile conteaza, eh?
    Si..cum ai contribuit tu la 'facerea' Amaliei?

    RăspundețiȘtergere
  8. Perversa mica, numa' la prostii ti-e gandu' ?

    RăspundețiȘtergere