vineri, 31 decembrie 2010

For Muff.

Pentru ca nu esti aici.Gandul asta ma face sa innebunesc.Sa fumez ca o disperata pana scap de durere.Pentru ca tu esti acolo.Si aia arunca cu pietre in tine.Pentru ca nu ma ai pe mine.Pentru ca amandoua avem nevoie una de cealalta.Si vreau o alta poza!Vreau sa rad de tine si cu tine.Pentru ca m-ai secat o zi intreaga cand ti se intrerupea telefonul.Pentru ca atunci cand suntem in plina fericire primesti vesti care da peste cap totul.Si stiu ca te-ai indragostit.Si stiu perfect cum te simti.Pentru ca alta ca tine nu exista.Pentru ca nimeni altcineva nu ma iubeste ca tine:).Pentru ca nu esti aici.Pentru ca mi-e dor de tine.

10 comentarii:

  1. And I need you now tonight
    And I need you more than ever
    !!!
    Mi-e incredibil de dor de tine! Vreau sa rad cu tine, sa te tin in brate si sa fiu fericita pentru tine, sa stiu ca daca lumea ne pica in cer, noi suntem acolo una pentru cealalta.

    We'll be holding on forever
    And we'll only be making it right
    Cause we'll never be wrong together. Never, auzi?!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred să realizezi vreodată câtă nevoie aveam să aud asta..

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu te iubesc. mult.
    cine e maimuta mea mica si alergica la ciocolata? eh? cine ma accepta asa cum sunt? cine e departe si-are nevoie de mine? cui i se mai face dor la 11:43 noaptea? cu cine mai vorbesc in engleza cand sunt parintii-n preajma? cine e fericita si se bucura de asta? cine impartaseste orice cu mine si-mi place ca face asta?
    zi.

    RăspundețiȘtergere
  4. eeeeeuuuuuu..:)):X cine te iubeste mai mult?
    da tot eu
    evident!

    RăspundețiȘtergere
  5. mama mama ce iubire mare pe aici ... :D

    RăspundețiȘtergere
  6. :))tu ce te bagi? postarea pt tine e mai sus!=))

    RăspundețiȘtergere