luni, 13 decembrie 2010

Esti prost!

Asa deci.Am revenit.Sa iti spun cum stau de fapt lucrurile.Tu.Da...tu ai zapacit tot.Totul din jurul meu.Muntele, cerul, esarfa asta cu alb si albastru.Ai schimbat tot.Eu nu mai vreau sa fiu a ta.
Tot ce ai zis a fost aiurea.Tu nu esti om.Tu nu ai viata ta.Altii o au.Esti condus de .. .Nu o sa afli niciodata ce e libertatea.Nu o sa ai un zambet ca al meu.O sa ramai asa.Prost.In intuneric.O sa-ti regreti viata cand o sa descopri ca nu mai poti...stii tu.Dar spune-mi cum e sa traiesti in enigma?Apropo, cand te vad cat de sigur pe tine vrei sa pari.Mi se face sila .Chiar esti prost!Aaaa si esti cea mai lasa persoana pe care am cunoscut-o.Cand ne privim parca iti citesc gandurile.Vai ce te mai tortureaza:)).Si mai e si nedumerirea aia de..."vai dar de ce mi se intampla tocmai mie?"=)).Stii?E gata de muuult.Revino-ti.

4 comentarii:

  1. True!true!
    And she(the other she)think that she won...fail:)):)).there is not about winning a prize,they belong to us,we are still in their lifes even if they don't admit...
    Those those smart asses are playing some dangerous games and their prizes are them...and so...those will gonna loose:))

    RăspundețiȘtergere
  2. yep...i'm just standing here and drinking my beer...while..them ...:))

    RăspundețiȘtergere