duminică, 9 mai 2010

Zambesc!


Taci.Vreau sa pleci.Pleaca.Sa nu trantesti usa.Sau mai bine incuie usa.Cheia e pe dulap.Apoi sa arunci cheia.Lasa-ma singura.Sunt mare acum.Sunt pe cont propriu, ma auzi?Nu mai plang.Si stii ce?Mi-e dor...DA...mi-e dor de tine.Sunt un copil care iubeste muntele, berea, creioanele, ochii tai verzi.As vrea sa ma intorc la tine.Dar...te-am uitat, sa stii!Ba nu, nu te-am uitat, esti greu de scos din gandurile mele.De aia vreau sa pleci.Dar... te rog, mai vreau o imbratisare, inainte sa pleci.Sa te duci acolo, unde iti spuneam ca o sa ma gasesti.Sa asculti vantul!Si lacul!Sa mananci biscuiti! Si cirese!Da'...du-te, acum!Pleaca!Lasa-ma sa cant la creion!Lasa-ma sa fiu singura!Sa imi fumez viata!Si daca nu ai de gand sa pleci....eeiii bine, plec eu!Am sa ma duc acolo unde batea vantul puternic intr-o zi de toamna.Acum te iubesc, fiindca nu te mai cunosc.Zambesc!Si zambesc din ce in ce mai des!Ai plecat!?

4 comentarii:

  1. Unii oameni chiar nu merita. Si tot ne chinuim. Las` ca vin eu la vara:x dar de fapt vii tu prima:)):x si vedem noi ce facem. ne facem praf, si uitam tot:>

    RăspundețiȘtergere
  2. pai nu mai merita acum, dar merita candva...eu vin la vara, dar imi faci rost de B.-ul ala:))...chiar daca e lepra:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine, draga, bine. Il leg de pat, va incui in camera si plec de acasa. Si-ti las un bici:>

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))))))cine e sadica acum?...vara noi doua ...bere...:) baieti..bere...baieti...

    RăspundețiȘtergere