vineri, 14 mai 2010

For D.


Moment de ratacire.Ganduri duse departe.Sufletul meu pluteste in ceata.Ma gandesc sa-l vand, ca tine, D..De ce ma simt asa? De ce vreau sa ma rupt de lumea asta? Eu nu mai inteleg pe nimeni.Toata lumea trage de acelasi sentiment.Astia sunt in stare sa distruga si cea mai pura iubire.Te-ar calca si pe tine in picioare.Ca, in cele din urma sa iti spuna ca te iubeste.Haios nu? Sa nu crezi nimic.Nu te iubeste.O sa te abandoneze.Imi e scarba!Ba nu, imi e mila.Si stii de ce?Pentru ca am reusit sa ma salvez.Ti-am furat sufletul.Sufletul tau e mai colorat decat al meu.O sa-l vindec.O sa-l fac sa uite de C.. O sa-l fac sa iubeasca alt C..Pentru ca nu vreau sa suferi si tu.Eu imi gasesc fericirea intr-o bucata de creion.Pe care ma chinui sa o repar sau s-o inlocuiesc.Si...si s-o lipesc nici nu vreau sa ma gandesc.Pentru ca nu mai pot.Mai stii cum era, cand eram mici?Te gandeai vreodata ca o sa ma vezi asa?D. am ajuns sa imi rascolesc sufletul, cu toate amintirile ce ma leaga de voi.Si ghici ce am gasit?...Nimic, nicio pata.E greu de crezut.Si stii ce ma bucura?Este faptul ca in ritmul asta o sa fiu alta.Fara enigma.Fara sa mai cunosc.O sa am un alt creion.Pe care-l rog sa nu se rupa...pentru ca am nevoie de el.Si vreau sa zambesc iara.

42 de comentarii:

  1. For D. :) sa imi zici ce iti inspira asta!...mie imi inspira scarba:)...compusa intr-un moment plin de nervi:)

    RăspundețiȘtergere
  2. revenire...cateva ore mai tarziu...dupa ce am baut vodca... ma intorc sa iti zic..ca regret totul...si stiu ca M. o sa citeasca asta si imi pare rau...dar regret totul

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand eram mici iubeam tot si pe toata lumea, si sufeream din pricina jucariilor. Cu timpul, iubirea asta s-a concentrat pe anumite persone, care au venit si au plecat, lasand goluri si amintiri. Si sufletele ranite se vindeca, in timp, cu ajutorul altora, se contopesc si devin un intreg. Si sa mai stii ca din nervi, din bucurie de-aia de nebuni, ies cele mai expresive lucruri, care transmit si fara sa vrea si impung exact pe cine trebuie. Nu trebuie regretate.

    RăspundețiȘtergere
  4. In seara asta ma imbat. Vreau sa uit. Tu ce faci?

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt aici...o sa plec in curand...vreau sa uit de mine...sa fiu aproape de tine:)

    RăspundețiȘtergere
  6. oficial...i'm in love:)!B. is in the air!:):X

    RăspundețiȘtergere
  7. mdaaaaaaaa:X...vara ...noi doua:X:)....bere...B... bere B...:))=))

    RăspundețiȘtergere
  8. =)) de ce?:))
    uite ce fac oamenii in orele de info.:)) "comenteaza" :))
    app:))
    am luat 10 in teza:))

    vine vara. eu tu bere inghetata woops:x B. C. si asa mai departe

    RăspundețiȘtergere
  9. pai vrea sa fie urs ca sa nu-l mai pup eu ..ca am alergie la blana:))=)))))....vara ..noi 2:)...bere:)...

    RăspundețiȘtergere
  10. poate la fel de bine sa fie un baton de ciocolata:))

    RăspundețiȘtergere
  11. si tu nebuno, mai lasa baiatu` sa respire:))

    RăspundețiȘtergere
  12. :))=)))...la vara o sa ma lasi sa mananc ciocolata nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  13. :>:))...nuuu...:X el e...el zambeste tot timpu:):D

    RăspundețiȘtergere
  14. 1. pot sa te leg?:|
    si 2. foarte bine ca-i fericit omu. te fericeste si pe tine:>

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) de ce vrei sa ma legi animalo?:))

    RăspundețiȘtergere
  16. eee, si tu acuma, am catuse cu puf. si-s roz =))

    RăspundețiȘtergere
  17. M-am gandit si la asta si nu prea merge ca-mi sare 'cealalta' la jugulara.
    Dar las` ca vine ea vacanta:x

    RăspundețiȘtergere
  18. :))vinee ...:))o sa merg la nunta:X:)

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) esti domnisoara de onoare:)) iti zic de pe-acuma

    RăspundețiȘtergere
  20. da?:))..moama chiar ai planuri:))...ataci bine :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Tre sa-l mai conving sa zica da. O sa cedeze in fata farmecelor mele:))

    RăspundețiȘtergere
  22. :))o sa ai emotii:)) o sa te balbai..o sa transpiri...o sa mor de ras daca asa o sa fie:))=))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  23. Deci te rog frumos.
    La femme fatale intra in actiune.
    La prima petrecere il bag in baie:))
    Evident ca o sa am emotii:>
    =))

    RăspundețiȘtergere
  24. :)))))))ce o sa faci ma??:)) parca nu esti tu:)) ce ai patit?:))

    RăspundețiȘtergere
  25. Vorbeste inghetata din mine:))
    Vrei sa stii cum o sa fie de fapt?
    O sa ma inrosesc toata, n-o sa ma balbai ca nu obisnuiesc, dar o sa-mi gasesc greu cuvintele, si o sa-si dea seama singur:))

    RăspundețiȘtergere
  26. :))))))))deci ai de gand sa actionezi, sa filmezi vreau si eu sa vad:))

    RăspundețiȘtergere
  27. Andra :): "Eu: Si stii, deci...aa..deci...eu..tu..aa...noi...
    El: Ce? Hai scuipa tot.
    Eu: Stai asa sa scot camera "

    RăspundețiȘtergere
  28. Da, draga, imediat. Las` ca-ti povestesc cuvintel cu cuvintel. Scuza cacofoniile:))

    RăspundețiȘtergere
  29. :)) te scuz:))=)):))bai dar eu tot vreau filmare:)):))))

    RăspundețiȘtergere
  30. Poate vii si esti de fata cand se intampla toata chestia:))

    RăspundețiȘtergere
  31. :))))eu sa rad cu lacrimi=))) mai ales daca beau cv...si stiu ca o sa ma bati apoi...:))=))))

    RăspundețiȘtergere
  32. Nu cred ca o sa bag de seama daca razi:)) O sa trebuiasca sa fiu eu foarte beata ca sa fac asta asa:))

    RăspundețiȘtergere
  33. :)))=))))))))pai daca vrei ma duc..sa ii zic eu daca tu nu ai curaj si o sa te inrosesti prea rau:))

    RăspundețiȘtergere
  34. Andra :): "Eu: Si, da... noi.. Andreea taci.
    El: Asa, continua..
    Eu: Da. Andreea nu mai rade tu-ti ceapa.."

    RăspundețiȘtergere
  35. :)))))ce ai ma? ca nu o sa fie asa!... o sa fie mai rau :)) o sa ma vezi rollin' on the floor!:)))

    RăspundețiȘtergere
  36. nu vreau sa te duci tu:))
    o sa fie si mai weird. sunt propriul meu purtator de cuvant.

    RăspundețiȘtergere
  37. :)))sunt mandra de tine!:))copila mea...app mai stii?..."copii indragostiti":X

    RăspundețiȘtergere
  38. sa nu te sperii de comentul pe care l-am dat pe blogul tau:)):-"...jur ca a fost de la prea mult ras:)) ...stii tu rollin' on the floor:))=))...

    RăspundețiȘtergere