miercuri, 12 mai 2010

A. & D.













18 comentarii:

  1. una bugata D. cu una bucata A.:)) sa continui cu altii ca C.,B.,B.,M. sa ma zic?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :x adorabil. Vezi ce faci cu M., intre timp eu am grija de C. app:)) e nevoie de B1, si B2. care, cum e?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine:)) Uite cum invatam noi alfabetul:))

    RăspundețiȘtergere
  4. bereeee:)..baieti:)) bere:)...baieti:)ciocolata:)

    RăspundețiȘtergere
  5. si habar n-am ce-ti place tie la poza aia. ultima. e "HORRIBLE". pe cuvant.

    RăspundețiȘtergere
  6. tu sa taci:))..."copii indragostiti":X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  7. B. is in the air:))...pa-ram-pam -pam -pam I'm lovin' it!:))

    RăspundețiȘtergere
  8. :)...moment de melaconlie...raspunde-mi de ce ma gandesc inca la M.?

    RăspundețiȘtergere
  9. te rog sa asculti melodia asta:) http://www.youtube.com/watch?v=aJUk5YVc-Gs

    RăspundețiȘtergere
  10. who knows how to love you, without being told.
    e cam..da.

    RăspundețiȘtergere
  11. Somebody tell me why I'm on my own
    If there's a soulmate for everyone? :(

    RăspundețiȘtergere
  12. You`re not on your own. Il ai pe B.
    Si mai sunt si eu pe-aici:))

    RăspundețiȘtergere
  13. si ce faceti? unde va duceti?
    Ofiter A., raporteaza. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. pai...:))l-am vzt caporal D. dar nu sunteti atenta la data:))

    RăspundețiȘtergere