marți, 21 septembrie 2010

Vorbind

Asculta.Nici nu a apucat sa se gandeasca bine la ce urma sa ma intrebe. Pentru ca am intervenit eu.Cand era deja rosu la fata (ca D.:)) ).Si transpirat tot.
-Hei.
-Esti ocupat, ma?
-Da, tocmai vroiam sa...
-Doar doua vorbe si am terminat... Vreau sa te rog ceva.Stiu ca n-ai sa ma refuzi, ca tu esti baiat cumsecade si...
-Stai o clipa!Asteapta-ma putin sa imi cumpar o tigara, ca uit!Asa... acu' spune ce vrei sa fac?(zise el).
-Ma, un serviciu imens... ti-as ramane datoare toata viata... ceva care, daca ma-ntelegi, se face... cum sa-ti spun, este excelent, pentru ca, stii, oricat as vrea eu, nu pot, fiindca este o chestie de... asta...in fine... uite ce e, te-as ruga sa te duci dracu!:))

18 comentarii:

  1. :))dar sa stii ca nu am generalizat e vb doar de o singura persoana:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))chiar s-a intampplat :))aceasta scena:))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu andreea. pai se poate? facem un menage a trois :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    si mie imi pare bine:)(scuze intarzierea:P)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce sa faci bai nebuno cu alea?ti le pui pe cap?:)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. :D
    le umpli cu apa si le arunci de la balcon. mai andreea, eu trebuie sa te invat? :))
    BTW am facut-o lata. raaau :))

    RăspundețiȘtergere
  7. ce ai facut?:)) cu C?:))vreau sa aud tot:))te ast pe mess

    RăspundețiȘtergere
  8. n-are C nici o treaba:))
    sunt eu. cu var-miu.
    nothin' kinky, ok?!
    :D

    RăspundețiȘtergere