luni, 27 septembrie 2010

Fi-ri-a bubii!:))












25 de comentarii:

  1. vai ce fata ai in penultima. EPIC :))

    RăspundețiȘtergere
  2. uuu:)foarte expresive:D
    mi se cam face dor de vara trecuta:(

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie mi-e dor mai ales de buba si cei din buc.dar asta e.

    RăspundețiȘtergere
  4. aww , ce draguuuu :))
    vreau si eu acea poza. eu cumva aia facuta de tine cu telefonu' acum cativa ai? aia pe care m-ai aburit ca n-o mai ai? :-l

    RăspundețiȘtergere
  5. e*
    (tastatura de la scoala e DIVINA. )

    RăspundețiȘtergere
  6. :))sot fidel.copii.ochi verzi.:))bautura.baruri.:))tigari:)

    RăspundețiȘtergere
  7. iti trebuie un superman tie:))
    preferabil fara kryptonita la pachet.

    RăspundețiȘtergere
  8. :))era superbaietas si gata. ce va luati de viitorul meu pacoste..adica sot??:))

    RăspundețiȘtergere
  9. aoleu.am dat-o pe langa.intelegi voi ce vreti.
    P.S.nu am baut:))

    RăspundețiȘtergere
  10. nu, ai facut inhalatii. de vodka. pura.

    @Someone: o sa-i faca o echipa de fotbal. :))
    macar sa aiba de unde sa-si aleaga preferatii, evident, aia cu ochii verzi care, pe la 20 de ani se interneaza la sectia de deranjati mintal, pentru ca mamica lor super grijulie nu i-a lasat sa se tunda. si le-a facut dreaduri impotriva vointei lor. dreaduri cu care i-a legat de pat mai tarziu, si le-a turnat alcool pe gat. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. :))))))ma.imi strici imaginea.mada doar ma cunosti.eu sunt ceeeeea mai sfanta:))nu as bate pe nimeni.facand exceptie la ce ziceam azi la scl:))

    RăspundețiȘtergere
  12. o regula care are exceptie deja nu mai are aceeasi credibilitate :))

    RăspundețiȘtergere
  13. a. si alta exceptie. m-ai ajuta s-o bat pe fufa aia, nu-i asa? desi ma descurc si singura, dar nu-ti pot rapi placerea de a-i smulge parul.
    I know, I'm mean.

    RăspundețiȘtergere
  14. :))nu.eu vreau partea cu ficatu.stii tu din sms:))

    RăspundețiȘtergere