joi, 26 august 2010

Pentru ca am doar 17 ani!


Eram si eu copil.Cand viata a luat-o razna.Si am inceput sa beau cafea.Si sa ma uit din ce in ce mai mult la desene.Si sa ma gandesc din ce in ce mai des la viitor.Si sa ma joc cu papusile cand ploua.Si sa plec la servici(scoala) cand era soare.Si nu uitam niciodata ca la ora 17:00 trebuia sa fiu acasa, sa ma uit la inca un episod cu Tom & Jerry.Asa ca fugeam repede prin ploaia care stingea soarele.Si adormeam seara citind.Sub lumina de luna.Si ma trezeam.Dimineata.La 20 de ani.Cu pofta de cafea cu biscuiti.Si te sunam.Si te injuram pentru ca nu-mi raspundeai.Si plecam de acasa.Si mii de ganduri imi apareau in minte.Si imi devastau gandurile copilariei.Creioane.Culori.Jucarii.Desene.Bicicleta.Role.Iepurele de plus.Somnu de dupa-amiaza.Da, de parca erau bule de sapun.Si incepeau sa pice, de sus, unde acum sunt intrebarile mele, de atunci.Si acum, copil fiind(sau cel putin asa imi place sa cred).Imi dau seama ca viata pe care am trait-o.Cu tine.Si fara tine.Sau in tine.Sau pe langa tine.Nu era decat un mers spre imbatranire.Insotita de cedari si remuscari.Iar acum, "adult" fiind.Viata e o bucurie respirata.Asa ca, du-te dracu si lasa-ma sa imi beau berea asta.Linistita.Si lasa-ma sa fiu copil in continuare.Pentru ca.Am doar 17 ani!

23 de comentarii:

  1. Nu, nu ma duc dracu. O sa vin sa beau si eu o bere cu tine. Pentru ca la 17 ani, ne consideram copii, desi stim ce vrem de la viata. Sau asa imi place sa cred.
    Partea buna e ca toate lucrurile pe care le faceai la 10 ani, poti sa le faci si la 20, chiar daca unii te privesc ciudat. Da-i in ma-sa. Dar la 10 ani nu poti sa faci chestii de "oameni mari". :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):Xsau cel putin asa imi place sa cred:))

    RăspundețiȘtergere
  3. da. pentru ca esti ce crezi tu ca esti. nu ce cred altii ca esti.
    :x

    RăspundețiȘtergere
  4. sau cel putin asa imi place sa cred:)...

    RăspundețiȘtergere
  5. mai repeti ca o papagalita "sau cel putin asa imi place sa cred" ??? Sa nu te prind cu ticuri din astea. Dar daca iti formezi un tic din a-mi spune "te iubesc" nu ma supar. :x

    RăspundețiȘtergere
  6. :))
    ai vrea tu!...
    "sa-mi sopteasca vrei un ceai?...o sa ii spun te iubeeeeesssssssccccc":X

    RăspundețiȘtergere
  7. uite, vezi ca se poate? cu efort minim:))
    :>

    RăspundețiȘtergere
  8. sau cel putin asa imi place sa cred!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. ce sa zic? ma oftic. dati-mi un perete. stii, loc de dat cu capu. !!

    RăspundețiȘtergere
  10. auzi, blondino?
    La multi ani!! :))

    Pont: uita-te in calendar:>

    RăspundețiȘtergere
  11. :))stiu, stiu ..dar tu de unde stii ca ma cheama si alexandra?:))...

    RăspundețiȘtergere
  12. si de ce vrei sa dai cu capu in pereti?

    RăspundețiȘtergere
  13. ca sa-mi scuip toti dintii in mecla unora. sa fac pe mitraliera, cu putin noroc le scot ochii:x

    pff, normal ca stiu ca te cheama si alexandra. am si eu informatorii mei:>

    RăspundețiȘtergere
  14. merge si-asa. atat timp cat nu o dai pe whiskey. :))

    RăspundețiȘtergere