miercuri, 18 august 2010

In 2 zile diferite de august...











12 comentarii:

  1. Mai da si tu cate-un semn de viata, asa, din gand in gand... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa, perie-ma.
    Si eu te iubesc, zapacito!

    RăspundețiȘtergere
  3. Programul de azi.o noapte plina de bautura.n-am mai fumat de la 00:00 :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. inca valabila chestia? :))
    daca da, apasati 1.
    daca nu, inchideti telefonul, puneti-va in colt si ramaneti acolo.

    :))
    anyway, las-o mai moale cu bautura. mai sunt 2 sapt de vacanta. trebuie sa-ti revii:>
    nu zic sa renunti, just...stick to beer:))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) stick to beer...esti nebuna?..in noaptea asta ma rupt-o:)) pe vin si vodca...so...si daca incepe scl ce?...analize nu ti se fac la scl!:)) so live me with my beer!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. baaai, eu te avertizez:)) nu-ti iau si sticla din fata. zapacito, poate faci vreo tampenie pe acolo..

    RăspundețiȘtergere
  7. :))don't worry...i'm ok now!:X...gust din viata doar atat!Vrei o bucatica?:)

    RăspundețiȘtergere
  8. am si eu felia mea de tort:)

    cu multa frisca ca sa acopere alunele cam rancede, dar e al meu. (scuza cacofonia..)

    RăspundețiȘtergere