marți, 2 noiembrie 2010

Da...

Da...si exista o ea fericita.Cand abia il cunoscuse de cateva zile.Si deja simtea ceva pentru el.
Da...erai tu cand te-ai certat pentru prima oara cu el si te-a durut.
Da...erai tu cand imi povesteai de el.Cum se schimba de la o zi la alta.Pentru ca oricum asa sunt baietii.Pentru ca el nu te vedea altfel decat ca pe o simpla prietena.Pentru ca fugea.alerga si cand putea se tinea strans de o alta ea.O ea care e...no comment:)).
Da...esti tu.Din nou fericita.(sau cel putin asa imi place sa cred) si te grabesti sa imi trimiti sms.Sa iti
exprimi...de fapt nici tu nu stiai ce exprimai...erai ba fericita.ba iti venea sa uiti.sa fugi.si din nou fericita. Si ma ameteai.
Da...esti tu acum care nu mai dai niciun semn de viata!

11 comentarii:

  1. Semn. Strigat de ajutor. Mesaje trimise in gol, din lipsa unui raspuns deducand faptul ca reteaua e varza, ca n-au ajuns la destinatar. Deficiente majore de credit, care o impiedica sa trimita din nou, si din nou, si din nou acelasi mesaj. Dar asta nu inseamna ca a murit, sau ca nu mai e acolo. Este, si va fi.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ma fac aoleu? ce fac? unde sa fug? aoleu....

    RăspundețiȘtergere
  3. :))tu cu A.si eu cu C.? iar un C.?:))no way!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. "O ea care e...no comment:))."
    uite cum imi ridici tu moralul de fiecare data:))

    RăspundețiȘtergere